Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

środa, 24 października 2018

Jesień w kadrze

Witam!
Tak jak obiecałam dzisiejszy post będzie głównie poświęcony moim jesiennym fotografiom :)
Niestety nie udało mi się zrobić nic nadzwyczajnego, pogoda nie rozpieszcza i szczerze nie bardzo chce mi się ruszać tyłek z domu. Pokażę wam jesień w dwóch odsłonach, w typowo jesiennych barwach jak i czarno-białych w nieco mroczniejszym klimacie :)








Jesień w czarno-białych barwach ;)









Przy okazji chciałabym się pochwalić moją utalentowaną siostrą, która wykonała mi na życzenie cudowny makijaż w barwach jesieni.
Możecie podziwiać jej prace na facebooku pod adresem: m.grabowska_makeup i m.grabowska_makeup na instagramie:  :)



W następnym poście poruszę temat Halloweenu :)
Kochani z racji tego, że skasowałam Ask.fm dodałam formularz kontaktowy, dzięki któremu możecie swobodnie pisać do mnie maile.
Pozdrawiam!

9 komentarzy:

Halloween wg Agaty ;)

Witajcie! Tak jak obiecałam, dzisiaj Halloween'owo na moim blogu :) Nie do końca tak jak bym chciała.  Makijaże wykonałam na szybko...