Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

środa, 31 października 2018

Halloween wg Agaty ;)

Witajcie!
Tak jak obiecałam, dzisiaj Halloween'owo na moim blogu :) Nie do końca tak jak bym chciała. 
Makijaże wykonałam na szybko, paznokcie malowałam i zmywałam chyba przynajmniej 3 razy.
No cóż, od kiedy jestem w ciąży stałam się jeszcze bardziej niecierpliwa...


Noc Halloween przypada dzisiaj z 31/1.W związku z pogańską genezą tego święta Halloween spotyka się z krytyką ze strony Kościoła rzymskokatolickiego i nie tylko. 
Ja osobiście bardzo luźno podchodzę do tego dnia, ani jakoś szczególnie go nie świętuje, ani nie krytykuje. 
Lubie mroczne klimaty, tematyka wiedźm, wampirów itp. nie jest mi obca.
Uwielbiam książki, jak i filmy fantasy. 
Jak spędzam zatem ten dzień? Oglądając zazwyczaj filmy Tima Burtona albo jakiekolwiek o tej tematyce z wyjątkiem horrorów, których się boję. :D

Już jako dziecko zakochałam się w filmie Hokus pokus, który zresztą mam zamiar dzisiaj obejrzeć po raz kolejny. Polecam!

Nie będę przeciągać, przedstawie Wam moje propozycje makijażu, wersję kotki i wygłodniałej wampirzycy. :D





 Nie mogło zabraknąć brzuszkowego Make upu Antka w wersji Nightmare :D

Wybaczcie za niestaranne pomalowanie paznokci. :D


To na tyle kochani, a Wy jakie macie podejście do Halloween? ;)

9 komentarzy:

  1. Ja sama nie obchodzę Halloween jednak myślę , że jest to fajny czas na jakąś zabawę w gronie znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super make up i pazurki :) filmu nie znam ale skoro polecasz to chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny makijaż! <3 Kocica jak z obrazka.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny make up mega mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń

Halloween wg Agaty ;)

Witajcie! Tak jak obiecałam, dzisiaj Halloween'owo na moim blogu :) Nie do końca tak jak bym chciała.  Makijaże wykonałam na szybko...